Keresés
Menü Close

Panaszkezelési eljárás

Jótállási feltételek

Az árukra vonatkozó jótállást az általánosan érvényes előírások keretein belül biztosítjuk, nevezetesen 2 éves időtartamra. A jótállási idő akkor kezdődik, amikor a vevő átveszi az árut. A garancia olyan gyártási hibákra és gyártási hibákra vonatkozik, amelyek az áru vásárlásakor nem voltak láthatók.

A garancia nem terjed ki:

  • mechanikai sérülések
  • nem megfelelő használat
  • az áruk túlzott ütéseknek, súlynak és ütéseknek, hőnek és nedvességnek való kitettsége
  • túlzott kopás és az áruk szándékos megrongálása
  • szakszerűtlen szolgáltatás

A vevő kérésére az eladó köteles írásban garanciát vállalni (jótállási jegy). A jótállási jegy tartalmazza az eladó vezeték- és vezetéknevét, nevét vagy cégnevét, azonosító számát és székhelyét. Ha a cikk jellege ezt lehetővé teszi, akkor a jótállási jegy helyett elegendő a megadott adatokat tartalmazó vásárlási bizonylatot kiállítani a vásárlónak.

A követelés benyújtásának helye

A jótállási idő alatt a termék meghibásodása vagy gyártási hibája esetén a reklamáció helye az eladó központi irodája: REAbags, s.r.o., Chválkovice 615, 779 00 Olomouc, Czech Republic.

A reklamációra vagy visszaküldésre küldött áruk soha nem küldhetők utánvéttel.

Panasz esetén felveheti velünk a kapcsolatot:

info@borondok.hu

Hogyan lehet igényt benyújtani?

Az első hiba előfordulásakor a sérült termék használatát azonnal abba kell hagyni, be kell csomagolni és a lehető leghamarabb eljuttatni címünkre. Az áruhoz csatolni kell a fizetést igazoló bizonylat másolatát (számla, nyugta vagy posta vagy kézbesítési szolgáltató jegye) és a hiba részletes leírását.

A reklamált áru kézhezvétele után az eladó a reklamáció kézhezvételétől számított legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld a vásárló e-mail címére a reklamáció elfogadásáról (igénybesorolási jegyzőkönyv). A hiba szakszerű értékelését követően (legkésőbb a reklamáció beérkezését követő 14 napon belül) a vásárló tájékoztatást kap a reklamáció feldolgozásának módjáról és határidejéről.

Ha eltávolítható hibáról van szó, a vevőnek joga van ingyenesen, időben és szakszerűen eltávolíttatni, az eladó pedig köteles a hibát indokolatlan késedelem nélkül eltávolítani. Ha ez a hiba jellegéből adódóan nem aránytalan, a vevő követelheti a termék kicserélését, vagy ha a hiba csak a termék egy részét érinti, az alkatrész cseréjét. Ha ilyen eljárás nem lehetséges, a vevő ésszerű engedményt kérhet a termék árából, vagy elállhat a szerződéstől.

Ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza a termék rendeltetésszerű, hibamentes termékként való használatát, a vevőnek joga van a terméket kicserélni vagy elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok a vásárlót illetik meg, ha a hibák eltávolíthatók, de a hiba kijavítás utáni újbóli megjelenése miatt a vevő a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni.

Ha egyéb, nem eltávolítható hiányosságok vannak, és a vevő nem követeli a termék cseréjét, a vevőnek joga van a termék árából ésszerű engedményre, vagy elállhat a szerződéstől. Ebben az esetben a vevőnek joga van a reklamáció elküldésével járó bizonyítható szállítási költség megtérítését követelni.

A termékhibákért való felelősségi jogok, amelyekre a jótállási idő vonatkozik, elévülnek, ha azt a jótállási időn belül nem érvényesítették.

A jótállási idő nem számít bele a kellékszavatossági jog gyakorlásától addig az időpontig, amikor a vevő a javítás befejezését követően köteles volt a terméket átvenni. Az eladó köteles visszaigazolni a vevőt a jog gyakorlásának időpontjáról, valamint a javításról és annak időtartamáról. Csere esetén a jótállási idő az új termék átvételétől kezdődik újra. Ugyanez vonatkozik a jótállás hatálya alá tartozó alkatrész cseréjére is.

A reklamációt, ideértve a hiba megszüntetését is, indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell kezelni, kivéve, ha az eladó és a fogyasztó hosszabb határidőben állapodik meg. Ezen időtartam lejárta után a fogyasztót ugyanolyan jogok illetik meg, mintha nem eltávolítható hibáról lenne szó. A reklamációs eljárás végén a reklamációs eljárás megszüntetéséről szóló jegyzőkönyvet küldünk a vevőnek, amely tartalmazza annak kezelésének módját is.

Fontos: A jótállási időszakon belül igényelt árukat a reklamációhoz hiánytalanul kell szállítani.

A reklamációs eljárásra benyújtott áruknak minden szennyeződéstől mentesnek és higiénikusnak kell lenniük. Ellenkező esetben az igényt higiéniai okokból elutasítjuk.

Szállítási panaszok

Ha az árut átvette (a szállítmány fuvarozótól való átvételét igazoló dokumentum aláírása alapján), úgy tekintjük, hogy az árut rendben leszállítottuk. Amennyiben ez nem történt meg, a lehető leghamarabb, lehetőleg a küldemény kézhezvételétől számított 3 napon belül jelentse be az áru szállítás közbeni sérülése miatti reklamációt. Mondja el nekünk ezt a panaszt (lehetőleg e-mailben), és tájékoztassa a panaszt kezelő szállítót.

Az igényelt áruk kiszállítása

A vásárlónak személyesen kell leszállítania a reklamált árut, vagy el kell küldenie a reklamáció helyére. Küldés esetén kövesse a „A rekla alkalmazása” pontban leírtakat. buzogány" a reklamációs eljárásról. Ha a reklamációt megalapozottnak ismerik el, annak feldolgozása után a vásárló felkérést kap az áru átvételére.

Érdeklődés esetén az árut megegyezés szerint postai úton is elküldjük a vevőnek, a szállítási költséget az eladó fizeti. A Cseh Posta szolgáltatás igénybevételekor a Csomagküldés szolgáltatást kell választani.
Ha a reklamációt megalapozottnak találták, az ügyfél jogosult a reklamáció elküldésével kapcsolatos szállítási költség megtérítésére, maximum a lehető legalacsonyabb közlekedési módot.

Tíz év kiterjesztett garancia a SUITSUIT® márkájú bőröndökre

Nagyon büszkék vagyunk termékeinkre, ezért a vásárlás dátumától számított tíz év garanciát vállalunk minden anyag- vagy gyártási hibára. Ez a garancia magában foglalja a jelen utazási tok ingyenes javítását vagy cseréjét. a vásárlás országa vagy a SUITSUIT márka hivatalos értékesítési képviselője.

Az általunk nyújtott garancia azonban nem feltétel nélküli. Ez a garancia minden 2013. 06. 20-tól vásárolt SUITSUIT árura vonatkozik, és nem vonatkozik azokra az esetekre, amikor a bőrönd véletlenül megsérül, a földre esett, normál kopás, ésszerűtlen használat, elégtelen gondozás, szélsőséges hőmérsékletnek, oldószereknek, (sós) víznek való kitettség, vagy az anyag- vagy gyártási hibától eltérő okból. Ez a garancia nem vonatkozik a bőröndön végzett jogosulatlan módosításokra vagy javításokra. Továbbá a garancia nem terjed ki az emberekben vagy tárgyakban okozott (következményes) károkra, még akkor sem, ha az ilyen kár a termék hibája miatt következik be.

Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a szállítás vagy az utazás során keletkezett károkra ez a garancia nem terjed ki. Ha a bőröndjét egy közös szállító sérti meg, kérjük, tegyen panaszt a fuvarozónál a célállomáson, lehetőleg a vámkezelés előtt. Az ilyen társaság általában felelős a szállítás vagy utazás során bekövetkezett károkért, és el kell fogadnia és feldolgoznia kell az Ön kárigényét. Az utasbiztosítás gyakran fedezi az ilyen károkat.

A jótállás érvényesítéséhez minden esetben be kell mutatni a vásárlást igazoló bizonylatot és a jótállási jegyet, amelyet mindig a termékhez mellékelnek.